پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 7 روز هفته

بانک اطلاعات و لیست شرکت های مهندسی

✅ فرمت فایل: اکسل
✅ تعداد سوپرمارکت: ۸۱۴۶ عدد
✅ شماره موبایل: دارد
✅ نام و نام خانوادگی
✅ درصد صحت اطلاعات: بالای 85%
✅ مناسب جهت ارسال پیام تبلیغاتی (پیامک، واتساپ یا تلگرام) و بازاریابی تلفنی
✅ روش پشتیبانی: واتساپ | تماس تلفنی
✅ دسترسی مادام العمر به فایل

 

با خرید این بانک اطلاعاتی می توانید با شرکت های مهندسی متعددی در ارتباط باشید و در راستای حوزه کاری خود به تبلیغات و بازاریابی بپردازید. در بانک یاب تنها یک بار بانک اطلاعات مدنظرتان را خریداری می کنید و سپس در آینده به آپدیت های آن به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

 

در زیر می توانید تصویر نمونه ای از اطلاعات این بسته را مشاهده کنید:

بانک اطلاعات شرکت های مهندسی

 

لیست مشاغل شرکت های مهندسی

لیست مشاغل موجود در بانک اطلاعات شرکت های مهندسی شامل طیف وسیعی از مهندسان می باشد. از جمله اطلاعات مشاغل مهندسی موجود در این بانک اطلاعاتی عبارتند از آرشیو تیکت معمار، محوطه ساز، نقشه بردار و نقش نگار، مهندسی فضا، مهندسی کشاورزی، مهندس پزشکی، مهندس سخت افزار و کامپیوتر، مهندس حمل و نقل، مهندس عمران، مهندس شیمی، مهندس محیط زیست، مهندس برق، مهندس الکترونیک، مهندسی ایمنی محصول، مهندس آب و فاضلاب، مهندسی ایمنی و بهداشت صنعتی و … که می تواند برای حوزه کاری شما بسیار مفید باشد.

بانک اطلاعات شرکت های مهندسی در یک فایل اکسل قرار دارد که باعث می شود تا بتوانید حوزه مهندسی دلخواه خود را در آن فیلتر کنید و تنها به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید. همچنین شما می توانید بانک اطلاعات مهندسین شهر سازی کشور را نیز از بانک یاب خریداری کنید.

 

برای دریافت نمونه فایل اکسل یا تصاویر بانک اطلاعات شرکت های مهندسی می توانید، در واتس اپ به شماره 09134394859 پیام دهید و از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید | کارشناسان ما بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

 

ادامه مطلب

شاید اینها هم به کارتون بیاد