بهترین بانک های اطلاعاتی

امروزه بانک های اطلاعاتی مشاغل یکی از ضروری ترین نیازهای کسب و کارها برای تبلیغات و بازاریابی است.  بانک های اطلاعاتی مشاغل کشور که توسط بانک یاب تهیه می شوند می تواند بهره وری تبلیغات کسب و کارتان را چندین برابر کند. در ادامه به شما می گوییم بانک اطلاعات مشاغل چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد.

بانک اطلاعات مشاغل یک فایل حاوی اطلاعات کاربردی از کسب و کارهای گوناگون است.  این اطلاعات شامل شماره تلفن، آدرس پستی، نام و نام خانوادگی مسئول و … می شود. اطلاعات مشاغل کشور بروز و دسته بندی شده است. در مقاله “آشنایی با بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف” به طور کامل در رابطه با بانک شماره موبایل و مزایای آن صحبت کرده ایم.

شاید برایتان سوال شود که استفاده از بانک اطلاعات مشاغل چه مزایایی دارد؟ چرا بانک اطلاعات مشاغل تهیه کنیم؟ در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

  • افزایش و جذب مشتریان جدید

استفاده از بانک اطلاعات مشاغل کشور به شما کمک می کند تا مشتریان جدید برای کسب و کار خود بدست آورید و با آنها در ارتباط  باشید.

افزایش و جذب مشتریان جدید
  • دسترسی سریع و آسان به اطلاعات

با تهیه بانک اطلاعات مشاغل می توانید، اطلاعات حوزه کاری دلخواه خود را به آسانی در اختیار داشته باشید.  بانک اطلاعات مشاغل به شما کمک می کند تا بتوانید بازار دلخواه خود را بررسی و تجزیه و تحلیل نمایید.

  • انجام دادن تبلیغات هدفمند

داشتن بانک اطلاعات مشاغل باعث می شود تا شما مشتریان هدف خود را بشناسید و به صورت هدفمند به بازاریابی و تبلیغات بپردازید.  در واقع با تهیه بانک اطلاعات مشاغل می دانید مشتریان شما در چه گروه سنی، موقعیت جغرافیایی، شرایط اقتصادی، جنسیت و … هستند.  به این ترتیب تبلیغات هدفمند و موثر تری خواهید داشت.

  • صرفه جویی در زمان

با خرید بانک اطلاعات مشاغل دیگر نیاز به صرف زمان برای پیدا کردن مخاطبان هدف خود نخواهید داشت و در کمترین زمان به لیستی از کاربران مشاغل مورد نیازتان دسترسی پیدا می کنید. به این ترتیب شما می توانید زمان خود را صرف تهیه کمپین های تبلیغاتی موثر کنید.

شرکت های بسیاری به تهیه بانک اطلاعات مشاغل کشور می پردازند.  در ادامه به معرفی بهترین شرکت های تهیه بانک اطلاعات مشاغل می پردازیم.

سایت بانک یاب یکی از شرکت های موفق در زمینه تهیه بانک های اطلاعاتی است.  بانک یاب به تهیه لیست اطلاعات مشاغل مختلف می پردازد و سعی بر ارائه بروزترین و معتبرترین اطلاعات دارد. همچنین مشتریان می توانند در صورت بروزرسانی بانک های اطلاعاتی خریداری شده، به صورت رایگان به آنها دسترسی داشته باشند.

بانک یاب

بانک 118 یکی دیگر از معتبر ترین شرکت های تهیه بانک اطلاعات مشاغل است که توانسته اطلاعات بیش از 19 هزار واحد صنفی را تهیه و در اختیار مشتریان قرار دهد. از دیگر ویژگی های این شرکت تهیه بانک اطلاعاتی می توان به پشتیبانی سریع آن اشاره کرد.

بانک 118

وب سایت الو دیتا نیز در زمینه تهیه اطلاعات اصناف و مشاغل کشور فعالیت می کند و بانک های اطلاعاتی متعددی دارد.  شما می توانید به اطلاعات حوزه های کاری گوناگونی دسترسی داشته باشید.

الو دیتا

اگر به دنبال اطلاعات مشاغل و اصناف گوناگون در کشور هستید، وب سایت کتاب اول یکی از مراجع معتبر و بسیار خوب در تهران می باشد. بانک های اطلاعاتی این شرکت نیز در حال بروزرسانی هستند و همواره مشاغل گوناگونی در حال اضافه شدن به آن می باشند.

مجموعه بانک موبایل به طور تخصصی به تهیه شماره موبایل مشاغل گوناگون می پردازد و آنها را در فایل های اکسل و به صورت دسته بندی شده در اختیار مشتریان می گذارد. این بانک های اطلاعات مشاغل کاملا بروز و معتبر می باشند.

یکی دیگر از مجموعه ای تهیه اطلاعات مشاغل، صنف می باشد. شما می توانید در وب سایت صنف دسته های مختلفی از مشاغل را مشاهده کنید که برای هر یک از آنها اطلاعات معتبر و جدید وجود دارد. تهیه بانک اطلاعات مشاغل از این سایت می تواند کمک بزرگی به بازاریابی و تبلیغات کسب و کارتان کند.

گوگل مپ یک ابزار در دسترس و آسان برای بدست آوردن اطلاعات مشاغل است. شما می توانید با جستجوی شغل مدنظر خود به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید.  استفاده از گوگل مپ کاملا رایگان است.

در پایان

در این مطلب به طور کلی گفتیم که بانک اطلاعات مشاغل چیست و بهترین سامانه های تهیه بانک اطلاعات مشاغل کدامند. از میان سامانه های تهیه اطلاعات بانک یاب می تواند بهترین اطلاعات مشاغل را در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید پیش از خرید از تیم پشتیبانی بانک یاب درخواست کنید تا قسمتی از اطلاعات را برای اطمینان خاطر به شما نمایش دهند.

ادامه مطلب